Personvern

Tromsø Tennisklubb er en forening (organisasjonsnummer 981 214 242) som driver organiserte tennistilbud for barn, ungdom og voksne. Vi drifter et idrettsanlegg som består av tre innendørs tennisbaner, to utendørs tennisbaner og tre squashbaner.

Hva slags informasjon lagres, og hva brukes den til?

Den informasjonen vi samler inn fra våre brukere gjøres med tanke på å yte våre medlemmer og andre tennisinteresserte bedre service.

Eksempler på dette er å kunne besvare henvendelser, håndtere påmeldinger til kurs, og gi deg muligheter for å abonnere på nyhetsbrev fra klubben. Vi deler ikke disse opplysningene med andre, og de vil ikke bli brukt til andre formål enn å bidra til å styrke forholdet mellom klubb og deg som bruker.

Typiske eksempler på opplysninger som klubben vil kunne benytte, er e-postadresser, bostedsadresse, navn og telefonnummer. Disse opplysningene gjør oss i stand til å kunne følge opp henvendelser, og sende ut informasjon som er relevant for deg, og klubben vil kunne nå deg med tanke på fakturering av medlemskap, abonnement eller andre tjenester og produkter som du ønsker.

Etter at du har registrert deg som bruker, skal det være enkelt å slette din egen brukeridentitet dersom du ønsker det.